MeldApp.nl is een webbased applicatie die je mobiel en via desktop kunt gebruiken, waarin meldingen overzichtelijk en voorzien van alle benodigde informatie terug te vinden zijn, doorgestuurd kunnen worden, in behandeling genomen worden, en uiteindelijk afgesloten worden. Maar dan eenvoudig en snel.
Als je beheerder bent van een gebouw, krijg je te maken met meldingen van gebruikers, huurders, of bezoekers. ‘Er is een lekkage op de 3e verdieping’. ‘Een deur bij de entree sluit niet goed’. ‘Iemand is een sleutel kwijt’. Voorbeelden van vragen die dan veel op je afkomen.
En vaak komen die meldingen via een gesprek, via e-mail, via een berichtenapp of via de telefoon binnen. Of je constateert zelf iets.
Iedere keer wil je dan bijhouden: Wat is er? Waar is het? Wie heeft dit gemeld? Welke contract partij kan dit uitvoeren? Informatie welke nooit allemaal in dat eerste bericht gemeld zijn. Daar moet je dus ook achteraan, om duidelijk te krijgen wat nu het handelingsperspectief is.
Daarvoor is de MeldApp.nl ontwikkeld; snel en eenvoudig melding maken, inzien, doorsturen, en afmelden, zodat deze eenduidig, vlot en voorzien van alle noodzakelijke informatie direct verwerkt kunnen worden.
Hierdoor behoud je als beheerder overzicht van meldingen, hoef je niet alle verschillende communicatiekanalen hierop te monitoren, vergeet je geen meldingen, versnel je het oplossen ervan, kun je erger voorkomen, en kun je de gebruikers van een gebouw of ruimte snel weer tevredenstellen.
Vanuit een bouwkundig bureau in Groningen is ePublic Solutions benaderd met de vraag om een eenvoudige maar doeltreffende applicatie voor dit proces te ontwikkelen. En liefst een die niet de complexiteit en prijskaart heeft van dure Facilitair Management Informatie Systemen.
Dankzij een in huis ontwikkeld applicatie deployment platform (of hoe Albert het ook noemt) hebben we in zeer korte tijd (dagen in plaats van weken of maanden) een mobiele en desktopapplicatie kunnen opleveren.